piatok 10. februára 2012

Maska na karneval


V stredu mal syn v škole karneval, tak som bola trochu kreatívna a vyrobila doma masku. 
Rozmýšľala som ,čo by to mohlo byť tento krát a po tých všetkých maskách /pirát, kovboj,rytier/ som myslela, že by to mohlo byť niečo viac "cool ". Keď mal asi päť rokov a do módy prišli všetky tie lebky na tričkách a mikinách, nesmela som mu nič také kúpiť. Doteraz sa na tom s manželom smejeme ako hovoril "maminka ja nechcem také zo lebkov" . Teraz má osem a všetko, kde je lebka, je podľa neho super. 
Tak som mu namaľovala kostru a bol šťastný a dokonca priniesol domov diplom za "peknú masku".


Najdôležitejšia časť bolo zohnať čierne tričko a legíny.


Maľovala som mu to priamo na telo akrylovými farbami.

Ku kostýmu som prirobila aj masku, zhotovenú z útržkov novín. Celú som potom pretrela bielou akrylovou farbou a naznačila "lebečné švy" čiernou fixou.




A tu je výsledok.






                                                                                                                                                          Biba

2 komentáre:

  1. super, šikovná :-). Mne sa nechce s maskami babrať. Stále som objednávala a teraz som môjmu synovi kúpila :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem. Ja vzdy nieco vymyslim ale zial malokedy to z nedostatku casu zrealizujem, vzdy to je skor take pozliepane-nieco kupene, nieco vyrobene.Tentokrát som to konečne aj dotiahla do konca a hlavne ze sa deti tesia, co by sme pre ne neurobili?!

    OdpovedaťOdstrániť