utorok 12. apríla 2011

Tip na nákup.


Crema di balsamico



Dnes som objavila v obchode dva produkty, ktoré by som všetkým rozhodne chcela odporučiť.
Prvým je Crema di Balsamico Alnatura - krém s balzamikovým octom Bio. Síce nie som extrémny fanúšik bio produktov, lebo osobne si myslím, že rozruch, ktorý sa robí okolo bio potravín je len skvelým obchodným trikom. Priznávam, že isté potraviny sú naozaj chuťovo lepšie ak sú pestované, alebo produkované v „bio“ štýle. Myslím si, že sa dajú nájsť kvalitné a lacné potraviny a nemusia mať vyslovene nálepku „bio“. Ja napríklad odoberám domáce vajcia, ktoré sa naozaj nedajú porovnať s tými kupovanými v obchode a keď mám možnosť kupujem ovocie a zeleninu od známych a mäso a syr vyprodukovaný na malej farme.

Ale vráťme sa k spomínanému produktu. Balzamikový ocot by nemal chýbať v žiadnej kuchyni. Je ideálnym na dochutenie šalátov, pokrmov z mäsa, rýb i dezertov. Pár kvapiek balzamika zmení šalát na delikatesu. Pri tomto produkte mi vyhovuje krémové zloženie a jemná nasladlá chuť po hrozne.


DM drogerie markt  4,99 €

Vanilkový cukor

Druhý produkt je skvelým pomocníkom pre sladké dezerty- vanilkový cukor s pravou bourbon vanilkou. Obsahuje surový trstinový cukor, ktorý je obohatený zomletou bourbon- vanilkou. Má pikantnú chuť a vôňu po pravej vanilke a každý dezert povýši na vyšší level.
Jeden balíček vystačí na 500 g múky, alebo 0,5 l tekutiny.Balenie obsahuje štyri balíčky po 8g.


DM drogerie markt  1,69€/4x 8g


Viva

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára