piatok 29. apríla 2011

Tip na príjemné čítanie















































Joann DAVISOVÁ, Kniha o pastierovi – Ako jednoduchá motlidba zmenila svet

... „Niečo ťa trápi?“

„Záleží na tom?“ spýtal sa pastier.
„Veľmi,“ odvetil Starec. „Je lepšie putovať naľahko, bez smútku, hnevu či strachu. Bez žiarlivosti, predsudkov alebo zlosti.“
„Čo mám robiť?“ spýtal sa pastier.
„Každé ráno, keď sa zobudíš, prisľúb úsvitu, že udržíš svoje srdce ľahké ako pierko. Zopakuj to znova každý večer pri západe slnka.“
„A čo sa stane, keď to budem robiť?“ spýtal sa pastier. ...


Túto milú knižôčku som dostala od svojho mužíčka. Malá, nenápadná kniha, ktorú máte prečítanú „za pár minút“. Má úžasnú a akoby až magickú atmosféru a ja som si ju hneď zamilovala. Je veľmi pozitívna a pri jej čítaní mám vždy príjemný pocit. Vrelo ju odporúčam, či už pre osobné potešenie alebo ako nápad na milý darček.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára