utorok 22. novembra 2011

Henna- prírodná farba





Prvýkrát som Hennu objavila asi pred pätnástimi rokmi. Mala som z nej krásne, zdravé a lesklé vlasy.
Aj napriek dobrej skúsenosti som často podľahla reklame a odskúšala nejakú inú „chemickú farbu“. Vystriedala som všetky dostupné značky a odtiene , ale vždy som sa opäť vrátila k svojej obľúbenej Henne.
Naposledy som sa k nej vrátila počas tehotenstva, keď som sa snažila vyvarovať zbytočnej chémii a myslím, že už sa jej nepustím.
Táto prírodná farba získavaná z rastliny, je šetrná k vlasom, vyživuje vlasové korienky, regeneruje poškodený vlas. Dodáva vlasom potrebné vitamíny a podporuje ich rast. Vlasy sú hustejšie a lesklejšie, čo môžem naozaj potvrdiť.
Asi jedinou jej nevýhodou je, že neprekrýva šediny /čo si zatiaľ môžem našťastie dovoliť/. Nezaručí zmenu pôvodnej farby, skôr ju oživí a dodá lesk. Nie je určená na blond vlasy,pokiaľ ich nechcete zmeniť z blond na medené, pretože dodáva jemný červenkastý nádych. Ja som si vybrala gaštan, lebo moja prirodzená farba je gaštanová hnedá. Veľa ľudí sa ma pýta čo to mám za farbu na hlave a sú veľmi prekvapení, keď im poviem, že je to len „Henna“.

Kúpite v DM za 4,59 €

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára