utorok, 29. novembra 2011

Páperová bunda


Mám rada teplé oblečenie a myslím si , že pre krásu netreba vždy trpieť. Na moju veľkú radosť sú opäť v móde páperky. Majú ich vo všetkých obchodoch, v podšívke plnené kačacím perím, v rôznych farbách. Okrem klasiky čiernej, bielej a béžovej je v ponuke aj modrá či fialová.Krásne zahrejú, a vôbec v nich nemusíme vyzerať ako vrece.
Jeden tip na údržbu: dajú sa prať v práčke a spolu s bundou vložte do bubna práčky aj tenisovú loptičku, tá pri odstreďovaní roztlačí perie rovnomerne.
Trochu som brázdila po obchodoch a jednu som si vybrala aj ja. A teraz môže aj mrznúť...

3 komentáre:

  1. ahoj , zial ja som este len v procese neuspesneho hladania takehoto typu bund..vo vsetkych obchodoch su tie bundy tak tenke, alebo su kratke :/
    nevies mi prosim poradit kde by som nasla taku aka je na obrazku dole vedla bielej? taku bezovu ?
    dakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj jahodka, ja som niekolko rokov hladala taku dlhu s pravim perim, pod ktorou nemusim byt naobliekana ako cibula, ale nikde take nemali az tento rok som objavila ze su znova v ponuke.Videla som ich v C&A, v Reserved aj v inych.Ja som si kupila v C&A čiernu, ale mali aj bezovu /cena 69 €/ Skus sa prejst po obchodoch v nejakom obchodnom centre, snad nieco objavis, daj vediet.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,
    Paci sa mi tento clanok a chcel by som prispiet komentom, aj ked je tento clanok uz stasieho datumu.
    Dufam, ze paperova bunda z minuleho roka posluzila. Prichadza znovu cas preverit svoje teple oblecenie a pre tych, ktori hladaju paperky, nahliadnite prosim do tohto internetoveho obchodu: dámska páperová bunda
    Mozno najdete presne to co hladate.

    OdpovedaťOdstrániť