utorok 29. novembra 2011

Páperová bunda


Mám rada teplé oblečenie a myslím si , že pre krásu netreba vždy trpieť. Na moju veľkú radosť sú opäť v móde páperky. Majú ich vo všetkých obchodoch, v podšívke plnené kačacím perím, v rôznych farbách. Okrem klasiky čiernej, bielej a béžovej je v ponuke aj modrá či fialová.Krásne zahrejú, a vôbec v nich nemusíme vyzerať ako vrece.
Jeden tip na údržbu: dajú sa prať v práčke a spolu s bundou vložte do bubna práčky aj tenisovú loptičku, tá pri odstreďovaní roztlačí perie rovnomerne.
Trochu som brázdila po obchodoch a jednu som si vybrala aj ja. A teraz môže aj mrznúť...

5 komentárov:

  1. ahoj , zial ja som este len v procese neuspesneho hladania takehoto typu bund..vo vsetkych obchodoch su tie bundy tak tenke, alebo su kratke :/
    nevies mi prosim poradit kde by som nasla taku aka je na obrazku dole vedla bielej? taku bezovu ?
    dakujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj jahodka, ja som niekolko rokov hladala taku dlhu s pravim perim, pod ktorou nemusim byt naobliekana ako cibula, ale nikde take nemali az tento rok som objavila ze su znova v ponuke.Videla som ich v C&A, v Reserved aj v inych.Ja som si kupila v C&A čiernu, ale mali aj bezovu /cena 69 €/ Skus sa prejst po obchodoch v nejakom obchodnom centre, snad nieco objavis, daj vediet.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj,
    Paci sa mi tento clanok a chcel by som prispiet komentom, aj ked je tento clanok uz stasieho datumu.
    Dufam, ze paperova bunda z minuleho roka posluzila. Prichadza znovu cas preverit svoje teple oblecenie a pre tych, ktori hladaju paperky, nahliadnite prosim do tohto internetoveho obchodu: dámska páperová bunda
    Mozno najdete presne to co hladate.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Najst si perfektnu presivanu bundu nebolo pre mna vobec jednoduche. Mala som zaroven aj dost vysoke ocakavania: musela mat kapucnu, opasok (aby som v nej nevyzerala ako vrece) a musela byt nejakej zaujimavej farby. V kamennych obchodoch sa mi nepodarilo najst takmer nic :/ Nakoniec som sa rozhodla pre horcicovu bundu od Only. Tu ich najdete milion:páperová bunda

    OdpovedaťOdstrániť